Wednesday, March 21, 2007

Akár hiszed,akár nem hogy majd bárlinkát is fogok fözni....

Igen, nem volt olyan könnyű hogy lekvár fözes,mert sose csináttam. csak midig úgy kapttam hogy magyar nagy
mamámtól vagy Ági anyukája vagy Kriszti keresztől ,vagy valakinek a baratnőnak a baratnőjetől...szolval
amkkor pesten voltam,akkor nem volt ilyen problemat...de hogy ilyen jo házi lekvár nem találhatok osakában természetes!!
Ha egy kilo nanancs kell le szetni a héja és sok tobbi...hús is..sok idő törtöttem. akkor össze szettem az asztalon..
térleg láttam mar szilva lekár,barack lekvár,eper,cseresznye...csak nanacs felé meg soha nem...és meg mi kell tenni hoza?!
ha valaki tudna ségiteni az is jó,de most nicsen is mar éj felkor emberek vannak itt.
követtem a recep ami németul van,és ha jó emlékszem a ápusom nyáron úgy tanitcsa hogy össze keverje...

be melegitettem a üveg mert régen láttam kriszti amikkor csinalta befölt? akkor is így probalkozik.
mindegy,majd holnap kiterul hogy mi lesz

látátok, azert nagyon kell tanulni a otthoni fözés ,ha el útazol akkor nem fogsz éhés lenni,és akár hiszed akár nem
lehet a kedvec bárlinkát is kell probalok fözni a osaká úton.

" ha van jo recept akkor adjátok ,nagyon köszönhetök!!

4 comments:

evava2 said...

ée nagyon vicces szó! Bár linka! Annyira kreatív ez a nyelv, meg te is! Pálinkára gondoltál?
mit raktál a lekvárba? a narancson kívül?
annyira jó hogy magyarul írsz!
Ma néztem a fotókat, amiket a pepám csinált a kinai cirkuszról a millanárisban...már a hasadban volt a Niko!...

evava2 said...

ée nagyon vicces szó! Bár linka! Annyira kreatív ez a nyelv, meg te is! Pálinkára gondoltál?
mit raktál a lekvárba? a narancson kívül?
annyira jó hogy magyarul írsz!
Ma néztem a fotókat, amiket a pepám csinált a kinai cirkuszról a millanárisban...már a hasadban volt a Niko!...

chiafi said...

Hát! az midig baj hogy bár vagy pár,vagy d vagy t...
azert nagyon haragszol rá....a magyar nylev nagyon nehéz...sajnos..a lekvárba a citromlé tettem és a héja és német valami lekvárkeszitmeny
2:1...de nem az volt persze a japan narancsssal nem müködik...szólval háromszor főzttem...ki tettem a üvegbol és be tettem újra...nagyon jó szórákozttam...a francba...

evava2 said...

szotar.sztaki.hu/angol-magyar

ha szükséged van szótárra, de szivesen javitom is, ha szeretnéd. A Peter szerint nagyon türelmes tanár voltam, amikor ő tanult magyarul.:)